Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

COMUNICÂT STAMPE / COMUNICATO STAMPA

............

LA PATRIE DAL FRIÛL A GARDISCJE

Presentazion dal mensîl in lenghe furlane a Gardiscje, li de ex Sale Consiliâr dal Palaç dal Mont di Pietât, Vinars ai 12 di Otubar aes 6 e mieze di sere.
La Proloco e il Comun di Gardiscje a organizin la presentazion dal mensîl in lenghe furlane “La Patrie dal Friûl” (www.lapatriedalfriul.org) , li de ex Sale Consiliâr dal Palaç dal Mont di Pietât aes 6 e mieze di sere di Vinars ai 12 di Otubar.
Pe ocasion e vignaran ilustrâts al public i contignûts dal ultin numar de riviste, che e conte il Friûl cuntun voli furlan e furlanist: une vore di atualitât, tantis rubrichis che a van de storie aes gnovis tecnologjiis, de leterature ae emigrazion.
La presentazion si vierzarà cul intervent di Paolo Sonson di Gardiscje che al declamarà dôs poesiis par furlan dal concitadin Pino Odorico.
Vie pe serade di Gardiscje, al intervegnà Dree Valcic, diretôr da La Patrie dal Friûl, in mensîl in lenghe furlane diret par agns di pre Beline.
LA CUVIERTINE DAL MENSÎL frache chi
_______________________________________________________________________

LA PATRIE DAL FRIÛL A GRADISCA D’ISONZO

Presentazione del mensile in lingua friulana presso l’ex Sala Consiliare del palazzo del Monte di Pietà, venerdì 12 ottobre alle 18.30
La Pro Loco e il Comune di Gradisca d’Isonzo organizzano la presentazione del mensile in lingua friulana “La Patrie dal Friûl” (www.lapatriedalfriul.org) l’ex Sala Consiliare del Palazzo del Monte di Pietà alle ore 18.30 di venerdì 12 ottobre.
In tale occasione verranno illustrati al pubblico i contenuti dell’ultimo numero della rivista, che racconta il Friuli con un taglio friulano e friulanista: molta attualità, numerose rubriche che vanno dalla storia, alle nuove tecnologie, dalla letteratura all’emigrazione.
La presentazione verrà introdotta dall’intervento del gradiscano Paolo Sonson che declamerà due poesie in lingua friulana del concittadino Pino Odorico.
Durante la serata di Gradisca, interverrà Dree Valcic, direttore de La Patrie dal Friûl, il mensile in lingua friulana diretto per anni da pre Beline.
PER SCARICARE LA COPERTINA DEL MENSILE clicca qui

L’EDITORIÂL / No stin a colâ inte vuate de indiference

Walter Tomada
Al à fat une vore di scjas l’articul scrit su la “Patrie” di Setembar di Marco Moroldo, furlan che al vîf in France e che al à insegnât ai siei fîs la marilenghe. Tornât a Mortean pes vacancis di Istât, al à provât a cirî cualchi zovin o cualchi frut che al fevelàs furlan cui […] lei di plui +

La piçade / Fevelìn di autonomie pluio mancul diferenziade

Mastiefumate
In Italie si torne a fevelâ di autonomie. Magari par dâi cuintri, ma si torne a discuti. La Lega cu la propueste di leç su la autonomie diferenziade e torne a metile in cuistion. Dopo la Secession de Padanie, la Devoluzion, la Gjestion des Regjons dal Nord, dutis cuistions ladis in malore, cumò Calderoli al […] lei di plui +

L’EDITORIÂL / Miôr furlans o citadins dal nuie?

Walter Tomada
I popui a àn une identitât ancje se no le vuelin. Tant che ogni om al nas e che al cres cuntun non, un cognon, un puest di divignince, e un document che lu comprove, cussì ancje i popui a vegnin di un timp lontan e di une tiere dongje, a clamin lis robis intune […] lei di plui +

Apontaments / Tarcint, Vinars 6 di Setembar aes 18, Presentazion dal libri “Feminis furlanis fuartis” di Erika Adami te terace de Biblioteche Comunâl

Redazion
L’apontament si tignarà doman, Vinars ai 8 di Mai, aes 18, te terace de Biblioteche Comunâl, vie Divisione Julia a Tarcint. La Aministrazion Comunâl di Tarcint cun la Comision de Pari Oportunitât nus invide ae presentazion dal libri di Erika Adami “Feminis furlanis fuartis” che viodarà la partecipazion di une protagoniste dal libri e de […] lei di plui +