Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

GNOGNOgnove: The Best(iis) lis miôr storiis dai Gnognosaurs in edicule cul Messaggero Veneto

............

Al è rivât il lôr moment!
Ai 26 di Setembar, zornade europeane des lenghis, cor in edicule e domande di lôr: i Gnognosaurs a tornin cuntun gnûf libri “The Best(iis) – lis miôr storiis“, publicât da La Patrie dal Friûl e in alegât cul Messaggero Veneto in dutis lis ediculis dal Friûl.
A àn compagnât dut l’Istât furlan cu lis lôr aventuris cuotidianis (frache chi): no stâ a pierdi la ocasion di puartâju a cjase cuntune gnove edizion plene di colôrs, simpatie, aventuris e la prefazion firmade di Manuele Fior, vincidôr dal Fauve d’Or, il premi plui prestigjôs in Europe pai fumuts!
Vuelistu un consei? Domande al to edicolant “The Best(iis) lis miôr storiis dai Gnognosaurs” e prenotilu daurman par no restâ cence!
E je une edizion La Patrie dal Friûl, distribuide cul Messaggero Veneto e sostignude de Agjenzie Regjonâl pe lenghe furlane.

L’EDITORIÂL / La lezion de bandiere par dismovisi dal letarc

Walter Tomada
Par sigûr o sin stâts ducj braurôs cuant e je rivade in television la storie, discognossude a tancj furlans, di Marc di Murùs (o Moruç?), ultin a rindisi ae concuiste venite dal 1420. Pûr di no dineâ la sô apartignince ae Patrie dal Friûl, lui – che al puartave la bandiere dal Stât patriarcjâl – […] lei di plui +

La piçade / Fevelìn di autonomie pluio mancul diferenziade

Mastiefumate
In Italie si torne a fevelâ di autonomie. Magari par dâi cuintri, ma si torne a discuti. La Lega cu la propueste di leç su la autonomie diferenziade e torne a metile in cuistion. Dopo la Secession de Padanie, la Devoluzion, la Gjestion des Regjons dal Nord, dutis cuistions ladis in malore, cumò Calderoli al […] lei di plui +

L’EDITORIÂL / No stin a colâ inte vuate de indiference

Walter Tomada
Al à fat une vore di scjas l’articul scrit su la “Patrie” di Setembar di Marco Moroldo, furlan che al vîf in France e che al à insegnât ai siei fîs la marilenghe. Tornât a Mortean pes vacancis di Istât, al à provât a cirî cualchi zovin o cualchi frut che al fevelàs furlan cui […] lei di plui +